VETALIN

VEELGESTELDE VRAGEN

Meer weten over de producten?  Of over bestellen, verzenden of retourneren?  Hieronder geef ik je  antwoord op veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem contact op via contact@vetalin.nl.

Alle producten van Vetalin zijn ontwikkeld door Anne van Noort, dierenarts geregistreerd onder nummer 663069. Vetalin hecht veel waarde aan betrouwbaarheid en kwaliteit en heeft er daarom bewust voor gekozen de producten in Nederland te laten produceren. De supplementen van Vetalin voldoen hierdoor aan de hoogste kwaliteitsstandaarden.

Ja, alle producten voldoen aan wet- en regelgeving. Om de veiligheid van de producten te garanderen wordt gebruik gemaakt van kwaliteitscertificeringen zoals cGMP, FSSC 22000 en GMP+.

Lees altijd de specifieke productbeschrijvingen voor gebruik bij risicogroepen. Overleg in die gevallen altijd eerst met je dierenarts.

Er wordt geen gebruik gemaakt van onnodige toevoegingsmiddelen. Alleen toevoegingsmiddelen die nodig zijn om een tablet te vormen worden gebruikt. Daarnaast wordt gebruik gemaakt van een smaakstof (Palasurance®). Het is de visie van Vetalin dat door tabletten smakelijk te maken de toediening stressvrij kan blijven. Wel zo diervriendelijk.

 Er zijn geen regels of richtlijnen voor gebruik van deze term. Denk er maar eens over na: uiteindelijk komt alles uit de natuur. Vetalin verkoopt geen onzin en adverteert hier dus niet mee. Wel mag je altijd op de kwaliteit van Vetalin rekenen. De supplementen van Vetalin maken gebruik van zo zuiver en natuurlijk mogelijke ingrediënten. Onnodige (chemische) toevoegingen horen hier niet bij thuis.  

Doseringsschema’s zijn met zorg samengesteld. Het is niet het advies van dit voorschrift af te wijken. Dit kan de werkzaamheid en veiligheid beïnvloeden.

Alle supplementen van Vetalin zijn in de basis geschikt voor langdurig gebruik. Zelfs levenslang als dit nodig is. De supplementen zijn bedoeld voor specifieke doeleinden. Zonder enig positief effect is het beter om de behandeling te staken. Het is niet mogelijk voor Vetalin om op afstand een diagnose te stellen. Win daarom voorafgaand aan gebruik advies in van je dierenarts.

Op dit moment kun je de producten via www.vetalin.nl en via Bol.com kopen. Je bestelling wordt binnen 3 werkdagen verzonden, meestal sneller.

Tijdens het bestelproces wordt gevraagd om je e-mailadres. Op dit adres ontvang je altijd een bestelbevestiging. Wanneer je geen bevestiging hebt ontvangen, kan het zijn dat het bestelproces niet goed is afgerond. Controleer eerst even je spam, wellicht dat de e-mail hierin terecht is gekomen. Neem anders contact op met contact@vetalin.nl.

Op dit moment worden alleen bestelling binnen Nederland verzonden. Wil je graag een bestelling in een ander land ontvangen? Vetalin probeert je graag van dienst te zijn. Neem in die gevallen contact op via contact@vetalin.nl   

Op dit moment is achteraf betalen niet mogelijk. Orders worden pas na volledige betaling in behandeling genomen.

In Nederland worden de bestellingen verzonden met PostNL. Op de avond voordat de bezorger komt, wordt er een track & trace-code verstuurd naar je e-mailadres. Alle verzendingen met een maximum van 8 producten gaan per brievenbuspost. Je hoeft dan voor ontvangst niet thuis te blijven.

De verzendkosten bedragen €3,95. Deze worden automatisch bij check-out in rekening gebracht. Voor bestellingen boven de 60 euro worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Vetalin streeft er naar bestellingen binnen éen tot drie werkdagen te verzenden. Vaak is dit sneller. Bezorgdiensten hanteren een levertijd van eveneens één tot drie werkdagen.

Dat is vervelend. Neem contact op met contact@vetalin.nl onder vermelding van je ordernummer en je wordt verder geholpen. 

Ontvang je een onjuist product dan vragen wij je om deze ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd terug te sturen naar Vetalin. De directe kosten voor de retourzending – in het geval dat wij een verkeerd artikel hebben verstuurd – zijn voor Vetalin. De kosten voor de verzending naar jou toe zijn ook voor rekening van Vetalin. Neem voor retourinstructies contact op via contact@vetalin.nl

Wil je één of meerdere artikelen retourneren? Lees dan eerst artikel 5 en 6 van de algemene voorwaarden om te kijken of je aan de voorwaarden voldoet. Geopende producten kunnen niet retour.

Om het retourneren/ ontbinden van de koop goed te kunnen verwerken wordt je gevraagd een mail te sturen naar contact@vetalin.nl. Vermeld hierbij je naam, adres en het ordernummer dat je hebt gekregen. Op basis van deze gegevens wordt de bestelling gecontroleerd. Je ontvangt vervolgens instructies voor retourzending. De kosten van retourzending zijn voor de koper zoals vermeld staat in de algemene voorwaarden. Bij ontvangst van de retourzending worden de producten gecontroleerd. Het aankoopbedrag wordt uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst op jouw rekening teruggestort.

Geplaatste orders kun je helaas niet annuleren. Dat komt omdat we direct na het bestellen met je order aan de slag gaan. Als consument heb je wel recht om je bestelling na ontvangst binnen 14 dagen te retourneren. Retourkosten komen voor rekening van de koper.

Scroll to Top